poniedziałek, 25 lutego 2013

Przepraszam!


                                                     



Hejka Poteromaniacy xD

Przepraszam że nie pisałam już od pewnego czasu Wybaczcie ale miałam dużo spraw na głowie ;/
Przez nie uwagę zostałam wyrzucona ;
ale zdołałam przekonać Panią Reżyser aby dała mi szansę :) 
   Jak więc wiecie Jestem Ronem więc krótko wam streszczę kto  jest ....
Więc tak jest to czarodziej czystej krwi :
Jest najmłodszym synem Molly i Artura ....
Jest najlepszym przyjacielem Harrego i Hermiony ;3
Ron był wysokim, rudym chłocem z długim nosem i dużą ilością piegów na twarzy. Z reguły wszystko co ma, należało kiedyś do jego braci ponieważ jego rodzina nie miała pieniędzy, aby kupować mu nowe rzeczy.
W ekranizacjach filmowych w jego rolę wciela się  Rupertem Grint<3


. I Ty możesz zostać Harry'm Potter'em – Uwierz w marzenia

1 komentarz: