poniedziałek, 25 marca 2013

Coś o mnie!!!

Macie tutaj pare faktów o mnie.
1.Uwielbiam takie seriale jak: Victoria znaczy zwycięstwo, Przepis na życie, Terra Nova, Violetta
2.Jestem wzorową uczennicą.
3.Mam super przyjaciółki.
4.Kocham Harrego Pottera, Igrzyska Śmierci
5.Mam młodszą siostrę.
6.W wolnym czasie gram na tablecie lub kompie, czytam książki, maluje, pisze i jak się zrobi ciepło to zaczne biegać.
7.Umiem układać kostke rubika.
8.Nienawidze gdy ktoś mi robi zdjęcia.
9.Kocham wszystkie filmy.








3 komentarze:

  1. HAHA :D nr.7 xd Też bym chciała umieć układać kostkę rubika ;p

    wpadniesz i skomentujesz lub zaobserwujesz ? będzie mi miłoo ;) wiktoria1852000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta jasne Reżyser ty i kostka rubika, ŚMIECH NA SALI !!!!!!
    hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex pamiętaj że, wiem gdzie mieszkasz

    OdpowiedzUsuń