poniedziałek, 11 marca 2013

Z innej beczi!

Kojarzycie takie akcje co wspierają głodujące dzieci, żołnierzy na misjach, biedne kraje. Zazwyczaj je ignorujecie, a to bardzo źle. Oczywiście nie mówię o wszystkim, ale każdy musi pomagać. Przeczytajcie to i zastanówcie się nad swoją postawą. I nie patrzcie na wykonawcę tylko zrozumcie te słowa i ich przekaz.
Trzeba pomóc słońcu, które wychodzi po deszczu, ale nie tylko modlitwą.


Nie mogę zasnąć w nocy
Widzieć, że wszystko jest nie tak
To jest w gazetach, telewizji, wszędzie, gdzie pójdę.
Dzieci płaczą,
Żołnierze giną,
Niektórzy ludzie nie mają domu.

Ale wiem, że nadejdzie słońce po deszczu,
Wiem, że nadejdą dobre czasy po bólu, hej
Czy możesz mi powiedzieć w jaki sposób mogę dokonać zmiany?

Zamykam oczy i widzę lepszy dzień
Zamykam oczy i modlę się.
Zamykam oczy i widzę lepszy dzień
Zamykam oczy i modlę się

Straciłem apetyt, wiedząc, że dzieci głodują.
Czy jestem grzesznikiem, bo połowa mojego obiadu nadal jest na moim talerzu.
Ooo, mam wizję aby dokonać zmian.
I to począwszy od dzisiaj.

Bo wiem, że nadejdzie słońce po deszczu,
Wiem, że nadejdą dobre czasy po bólu,
Niebiosa mówią mi jak mam dokonać zmiany

 Zamykam oczy i widzę lepszy dzień
Zamykam oczy i modlę się.
Zamykam oczy i widzę lepszy dzień
Zamykam oczy i ...

 Modlę się za złamane serca.
Modlę się za nie urodzonych
Modlę się za wszystkie płuca - nie oddychające.
Modlę się za wszystkie dusze w potrzebie.
Czy pomożesz mi w modlitwie?

Nie mogę zasnąć w nocy.
Czy możesz mi powiedzieć w jaki sposób mogę dokonać zmiany?

Zamykam oczy i widzę lepszy dzień
Zamykam oczy i modlę się.
Zamykam oczy i widzę lepszy dzień
Zamykam oczy i modlę się.

Modlę się..., modlę..., modlę...

Zamykam oczy i Modlę się...

Pray -Justin Bieber

Zastanów się jak ty pomagasz innym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz