sobota, 16 marca 2013

Fasolki wszystkich smaków Bertiego Botta= The jelly bean factory

Zapewne nie wiecie o co chodzi, ale już wyjaśniam. Kojarzycie te fasolki z Harrego Pottera. Otóż ja takie mam tylko, że są pod inną nazwą. Sprzedawane tylko w Rossmanie. Oto smaki , które udało mi się przetłumaczyć (wszystkich jest 36) :
-madarynka
-jabłko babci kowal
-hawajski ananas
-szkockie masło
-brzoskwiniowy placek
-cytryna i lipa
-guma balonowa
-jagodowy placek
-banan
-angielska jeżyna
-kwaśna cytryna
-gruszka
-mango
-kawa latte
-malinowy dżem
-granat
-tropikalny cios
-pianka
-arbuz
-żurawina &jabłko
-zachodnie.....kiwi
-winogrono
-cynamon
-namiętny owoc
-karmelowy popcorn
-dzika wiśnia
-truskawka gładka lub płynna (mam dziwny słownik)
-truskawka
-karaibski kokos
-miętowy sorbet
-różowy grejfruit
-kola
-cukierek ...
-francuska wanilia







14 komentarzy:

  1. Jelly Bean Factory za granicą sprzedaje fasolki Bertiego Botta. W Polsce niestety możesz je znaleźć tylko w internecie (drogie). Wydaje mi się, że za czasów pierwszej i drugiej części Harry'ego w kinach można było je normalnie kupić w polskich sklepach.
    http://cosslodkiego.com.pl/product-pol-519-Bertie-Botts-fasolki-wszystkich-smakow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je dziś w Rosmanie ale w Empiku też były :D

      Usuń
  2. Ja natknęłam się na nie w empiku oraz w Rossmanie.
    Fajnie, że bez żelatyny, ale niektóre smaki są mocno dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś z jabłkiem to żurawina. Też znalazłem je w Rossmanie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są fasolki wszystkich smaków tylko fasolki owocowe.
    Te z filmu Harry Potter mają smaki owocowe ale i te o smaku żygów, glutów itp.
    Produkuje je Jelly Belly na licencji Warner Bros. To jedyne oryginalne fasolki wszystkich smaków.
    Ja znalazłam tylko w cosslodkiego.com.pl pod linkiem mojej przedmówczyni. Raz chyba też mignęły mi na allegro ale cena była dużo wyższa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowanych autentycznymi fasolkami Bertiego Bott'a (BeanBoozled) zapraszamy do sklepu jellybellyshop.pl. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kosztują te w rossmannie i w empiku ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie. Duże kosztują 4-6 złote a małe 2 złote.

      Usuń
  8. no łał a ja kupiłam w rossmanie,smyku i empiku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też Bo ja jestem Najfajniejsza i naj bogatsza

      Usuń
  9. W empiku kupisz bez problemu (: szkoda że większość smaków jest dobra ����������

    OdpowiedzUsuń